• Galeria
    • Katalogi
    • Video
    • Download
    • Użytkownicy
    • Klubowicze
    • Top 8
    • Konto klubowe
    • Regulamin
    • Poradnik
    • Pielegnacja 205
    • Opis modeli
    • Kody lakieru
    • GTI
    • Linki
    • Historia
    • Kluby
    • Reklama

Dzisiaj jest Wtorek, 04 Listopada 2025, 1:22:16

Imieniny: Albertyny, Karola, Olgierda

Opis Modelu - SACRE NUMERO -

Peugeot 205 Sacre Numero

Model ten jest kontynuacją standardowej linii 205-ek produkowanym od 1994 do 1997 roku po czym został zastąpiony serią Generation . Czym się charakteryzuje? W zasadzie nadwozie nie różni się od innych wersji tych 5-cio drzwiowych oczywiście. Różnice natomiast pojawiają się we wnętrzu auta.

Samochód posiada:
- trójramienną kierownicę z emblematem Peugeot`a po środku
- centralny zamek z pilotem
- elektrycznie opuszczane szyby

Deska rozdzielcza jest czarna nowego typu oczywiście z zamykanym na klucz schowkiem od strony pasażera, podobnie konsola środkowa na której znajdują się od góry:
- podwójna kratka nawiewu
- sterowanie nawiewem
- 3 przyciski (światła awaryjne, ogrzewanie tylnej szyby i tylne światło przeciwmgielne)
- popielniczka z zapalniczką
- radio
- schowek na płyty CD lub np. dokumenty
- rynienka na drobne przedmioty




Fotele jak już wspomniałem kubełkowe koloru niebieskiego, takiego koloru są też elementy wykończenia drzwi. Wykładzina jest także koloru niebieskiego, natomiast dywaniki – szarego. Tylna kanapa również niebieska odchylana, nie dzielona! Tylne szyby otwierane ręcznie korbką.
Zegary w tym modelu są niestety w wersji „bieda” z zegarkiem. Bardzo przydałby się obrotomierz ale już niedługo się bez niego pomęczę bo w planie mam zainstalowanie zegarów od GTI nowego typu. To dopiero będzie Pięknie wyglądało :D.
Lusterka są sterowane z wewnątrz.
Bryła samochodu nie różni się od innych wersji 5cio drzwiowych. Jako że samochód jest stosunkowo młody bo z końca 1995 roku tylną klapę ma już nową (bez plastiku). Pod zderzakami mam spojlery pomalowane na kolor nadwozia czyli ciemnozielony metallic. Oświetlenie też jest nowe tzn. białe kierunkowskazy z przodu i nowy typ kloszy na tylnych lampach.

Jeżeli chodzi o silnik to w modelu który opisuje jest to jednostka typu TU3M pojemności 1360 cm3 na mono wtrysku z katalizatorem. Jest oszczędna i dynamiczna spalanie (wg instrukcji obsługi: przy 90km/h 5,7 litra przy 120km/h 7,5)

Auto wyglądem zewnętrznym nie różni się od innych 205 może poza kolorem (przynajmniej u mnie gdzie przeważają czerwone) w końcu jest to standardowa wersja. Jednak ze względu na dość młody wiek może się podobać co w połączeniu ze wspaniałym motorem i interesującym wykończeniem i ciekawym kolorem nadwozia czyni z niego naprawdę piękne autko.

Wersje silnikowe produkowane w modelu SacreNumero od 1994 do 1996:
1.1 (60KM)
1.4 (75KM)
1.8D (60KM)
1.8TD (78KM)


powrót

Profil: zenobiusz1982

Profil: PiotrDiesel

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Ou jea!

Re: Nowi witają się w tym temacie

Witajcie. Mam na imiê Marek i mieszkam nieopodal Wroc³awia. Na co dzieñ pracuje jako lekarz internista w centrum medycznym we Wroc³awiu. Od zawsze interesowa³em siê motoryzacj±. Z powodu tego ¿e pochodzê ze wsi, z mechanik± mia³em do czynienia o

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Raptem 7 miesiêcy wytrzyma³em bez 205, kolejna ju¿ ?w drodze?. Do zobaczenia w nowym w±tku

Re: 205 Lodo³amacz

£ezka w oku siê krêci... ale Rafa³ tak jak mówisz niech dzielnie s³u¿y nowemu w³a¶cicielowi (jest na forum?) i niech pisze nowe historie, którymi mam nadziejê bêdzie siê z nami dzieli³.

Re: Krakowski zdezelowany diesel, czyli Dezel. Baba w XSD

[quote="a2legro":124vcrwh]Gdyby¶c ie mieli go do¶æ to dajcie znaæ. Kolega szuka ³adnego i ciekawego klekota.[/quote:124vcrwh] Zbyt awaryjny ¿eby go komu¶ opychaæ. Poza tym z powodu milionów wsadzonych w niego - ma u mnie do¿ywocie Dzi¶ ode

  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Klubowicze
  • Forum
  • Konto MAX
  • Galeria
  • Video
  • Kluby
  • Download
  • Linki
  • Reklama
  • Kontakt
  • Powered by TuningPortal v2.0