• Galeria
    • Katalogi
    • Video
    • Download
    • Użytkownicy
    • Klubowicze
    • Top 8
    • Konto klubowe
    • Regulamin
    • Poradnik
    • Pielegnacja 205
    • Opis modeli
    • Kody lakieru
    • GTI
    • Linki
    • Historia
    • Kluby
    • Reklama

Dzisiaj jest Wtorek, 04 Listopada 2025, 6:16:55

Imieniny: Albertyny, Karola, Olgierda

Podstawowe informacje o HideoOSW

Komentarze: 6

Ostatni:
szymon, 06.02.2010

Skąd: Ostrów Wielkopolski
Status konta: Nieopłacone
GG: Brak
Rejestracja: 14.11.2009 10:36
Ostatnio online: 01.12.2016 20:52
Posiadane auto:

Marka: Peugeot
Model: 205 Winner 1.1
Kolor: Niebieski
Rok produkcji: 1993
Pojemność: 1124 cm³
Moc: 60 KM
Moment: 88 NM
Wprowadzone modyfikacje

Nadwozie: Seria Winner + Dokładka Zderzaka, Halogeny, Fabrycznie Przyciemniane szybki:) Brak szybra jak w Rallye :)
Silnik: Seria (TU1M) na osprzęcie Marelli.
Układ wydech.: Przelotowy
Zawieszenie: Sprężyny JAMEX -40mm + amortyzatory gazowe MONROE Sensatrack + nowe wachacze + koncówki drążków + gumy stabilizatora + nowe poduszki i odboje MC Personów. Z tyłu różowe amory KW P206. Wszystkie tulejki metalowo-gumowe nowe, urzywana belka ze stabilizatorem od 1.4.
Opis zewnętrzny: Owiewki szyb HECO. Dwa komplety alusów 6j14. Kopie OZ Superturismo oraz orginalne Intry. Białe stalówki 14x6 et18 p106 xsi/xsara, opony zima Miechelin Alpin 185/55R14
Wnętrze: Kierownica z logiem Rallye, kubelki z logiem Rallye (niestety rozdarte)aktualnie szare welury z XS, ciemna wykladzina, szyby na korbkę + zegary z obrotomierzem, prędkościomierz do 180km/h. Skrócony drążek z jakąś paskudną drewnianą gałką.
Audio: Głośniki w orginalnych otworach 2x Mac Audio, 2x JBL GTO w półce. Kaseciak Blaupunkta ST. Luis DJ + Zmieniarka. Myślę o matach i odseparowanych Hertzach z przodu oraz inne radio, wzmak.
Plany: Przywrócenie do pierwotnego stanu, nowy lakier Miami Blue, żółte halogeny Cibie, motyw flagi francuskiej, Obszyć fotele Rallye. Gwint, fele 7cali gleba. Skrzynia Rallye swap 1.4/1.6 TU.
Inne: Autko odkupione od Azazela:)
Felgi: 14 cali
Opony przód: 185 mm / 55
Opony tył: 185 mm / 55
Oceny auta


Wnętrze: / 10
Komora silnika: / 10
Audio: / 10
Styl: / 10
Kreatywność: / 10
Ogólnie: 0 0 / 10
Pozostałe fotografie


Nick: szymon, Data: 06.02.2010 15:17
Mój jest ładny ale nie jeździ ponieważ urwał się pasek rozrządu.Jak wiesz gdzie są znaki na rozrządzie to posłucham rady.Pozdrawiam

Nick: HideoOSW, Data: 01.02.2010 21:14
Znaczek juz odwrucony:P poprzedni właściciel miał stłuczkę parkingowa w tylek lekko no i ten znaczek odwrotnie przykleił:P...ale i tak klape musze wymienic bo szpachla pęka;)
Nick: szymon, Data: 01.02.2010 15:59
Spoko auto podoba mi się .Pozdrawiam
Nick: Azazel, Data: 01.02.2010 12:53
Fajne lwiątko, pozdrawiam ;)
Nick: Czak, Data: 31.01.2010 20:03
Witam ładna furka miałem swojego czasu XSa bardzo podobnego XSa , ale postanowiłem go zmienić na GTI . O ile się nie myle masz znaczek na tylniej blendzie do góry nogami . Pozdrawiam
Nick: Max, Data: 24.11.2009 19:31
Ładny pug dałbym 5

Profil: Para

Profil: PiotrDiesel

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Ou jea!

Re: Nowi witają się w tym temacie

Witajcie. Mam na imiê Marek i mieszkam nieopodal Wroc³awia. Na co dzieñ pracuje jako lekarz internista w centrum medycznym we Wroc³awiu. Od zawsze interesowa³em siê motoryzacj±. Z powodu tego ¿e pochodzê ze wsi, z mechanik± mia³em do czynienia o

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Raptem 7 miesiêcy wytrzyma³em bez 205, kolejna ju¿ ?w drodze?. Do zobaczenia w nowym w±tku

Re: 205 Lodo³amacz

£ezka w oku siê krêci... ale Rafa³ tak jak mówisz niech dzielnie s³u¿y nowemu w³a¶cicielowi (jest na forum?) i niech pisze nowe historie, którymi mam nadziejê bêdzie siê z nami dzieli³.

Re: Krakowski zdezelowany diesel, czyli Dezel. Baba w XSD

[quote="a2legro":124vcrwh]Gdyby¶c ie mieli go do¶æ to dajcie znaæ. Kolega szuka ³adnego i ciekawego klekota.[/quote:124vcrwh] Zbyt awaryjny ¿eby go komu¶ opychaæ. Poza tym z powodu milionów wsadzonych w niego - ma u mnie do¿ywocie Dzi¶ ode

  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Klubowicze
  • Forum
  • Konto MAX
  • Galeria
  • Video
  • Kluby
  • Download
  • Linki
  • Reklama
  • Kontakt
  • Powered by TuningPortal v2.0