• Galeria
    • Katalogi
    • Video
    • Download
    • Użytkownicy
    • Klubowicze
    • Top 8
    • Konto klubowe
    • Regulamin
    • Poradnik
    • Pielegnacja 205
    • Opis modeli
    • Kody lakieru
    • GTI
    • Linki
    • Historia
    • Kluby
    • Reklama

Dzisiaj jest Wtorek, 04 Listopada 2025, 1:22:15

Imieniny: Albertyny, Karola, Olgierda

Podstawowe informacje o UgiBugi

Komentarze: 23

Ostatni:
UgiBugi, 22.03.2011

Skąd: Jelenia Góra
Status konta: Nieopłacone
GG:
Rejestracja: 20.06.2009 18:52
Ostatnio online: 28.12.2010 23:15
Posiadane auto:

Marka: Peugeot
Model: 205 GT
Kolor: Bia³y
Rok produkcji: 1992
Pojemność: 1580 cm³
Moc: 92 KM
Moment: 180 NM
Wprowadzone modyfikacje

Nadwozie: Garbata maska, ocynkowany
Silnik: Silnik poprawiony na 107 KM, przeszedł kilka drobnych zmian, m. in wymieniony filtr powietrza, poprawiona kompresja cylindrów.
Układ wydech.: ozdobna końcówka wydechu
Zawieszenie: Przy ostrzejszym skręcie w prawo stuka prawy przegub. W międzyczasie naprawie.
Opis zewnętrzny: lampy dalekosiężne, spoilery dolne
Wnętrze: Nowa gałka zmiany biegów, reszta nieruszona (superwygodne świetnie trzymające na zakrętach welurowe fotele, świetnie leżąca w dłoniach kierownica, aluminiowe pedały sprzęgła, hamulca i gazu)
Audio: przed zakupem
Plany: Brak danych
Inne: SAMOCHÓD JEST W TYM MOMENCIE NA SPRZEDAŻ, ZAINTERESOWANYCH PROSZĘ O KONTAKT PRZEZ E-MAIL!!!
Felgi: 13 cali
Opony przód: 135 mm / 40
Opony tył: 135 mm / 40
Oceny auta


Wnętrze: / 10
Komora silnika: / 10
Audio: / 10
Styl: / 10
Kreatywność: / 10
Ogólnie: 0 0 / 10
Pozostałe fotografie


Nick: UgiBugi, Data: 22.03.2011 21:30
Auto właśnie zostało zniszczone w wypadku...
Nick: P1u70, Data: 24.10.2010 10:56
Jak się sprawuje autko? Może jakieś spotkanko w niedalekiej przyszłości?
Nick: osmolov, Data: 30.09.2010 14:54
Wysłałem Ci e-maila.
Nick: Czak, Data: 29.09.2010 23:04
Fajny GT aczkolwiek za 5 drzwiowymi nie przepadam ;P. Maska z garbem jest świetna też chce taką ;).
Nick: osmolov, Data: 27.09.2010 00:06
takie rzeczy to prywatnie przez maila albo gg. ale ogólnie nie mam w planach sprzedaży ;)
Nick: osmolov, Data: 13.09.2010 22:18
Niestety kupowałem auto z paroma problemami jednym z nich była praca silnika myślałem że to nic poważnego, ale jak się okazało na jednym cylindrze mam słabą kompresję i przez to auto ma jakieś 9s do 100km/h więc tak naprawdę nie znam jego możliwość. Ja jestem bardzo zadowolony... przesiadałem się z 205 XS 1.4 75KM i na początku bałem się dodawać gazu bo strasznie wyrywał, ale z czasem zauważyłem że zaczęło mi czegoś brakować... Ogólnie jestem bardzo zadowolony i pomimo wszystko uwielbiam to auto i mam nadzieje że w najbliższym czasie zrobię mu remont i będę się cieszył pełnią osiągów (w klubie jest kilka mi16 jeden widziałem w akcji na żywo: przepiękne, nie zapomniane przeżycie szukaj nicku: jozekGTI ) Jest jeszcze jeden aspekt od 11-roku życia marzyłem o 205 GTI-, więc moje opinie nie są obiektywne ;)
Nick: osmolov, Data: 13.09.2010 16:02
Przy przeszczepie silnika z 405 jest kilka elementów do przerobienia. W klubie jest kilka osób które zajmują się takimi przeszczepami nie jest to chyba takie trudne, ale też nie jest to plug&play. Jeżeli chcesz kupić GTI to musisz być przygotowany na spore wydatki jeżeli kupisz auto do zrobienia to pochłonie ci ono z 10k zł plus zakup. Remontu będą wymagały takie elementy jak silnik, zawieszenie przednie, tylna belka, hamulce... itp. A jeżeli chcesz kupić GTI w dobrym stanie to jest to wydatek 10k zł plus ewentualne wymiany eksploatacyjne. Musisz być świadom że GTI to spore wydatki średnio części są 2x droższe niż do podstawowych wersji.
Nick: osmolov, Data: 09.09.2010 15:30
http://moto.allegro.pl/peugeot-205-gti-1-9-xu9jaz-warszawa-i1214431455.html (kogoś z klubu)zaglądnij do działu sprzedam na forum czasem pojawiają się dobre oferty.
U mnie silnik pochodzi z 405 mi16 nie był seryjnie montowany w 205. Najmocniejszy silnik w 205 to był 1.9 8v 130KM. Zegary jak się dobrze rozejrzysz można dostać na forum a podpięcie ich też nie jest jakieś zabójczo skomplikowane gdzieś na forum można znaleźć pełną instrukcję.
Nick: osmolov, Data: 06.09.2010 18:31
Pełna skóra była montowana w 205 Gentry 205 GTI Griffe chyba w sorento green i późniejszych wersjach 205 GTI u mnie jest seryjna. Kierownice zamontował poprzedni właściciel jest bardzo fajna ale na przeglądzie technicznym czepiają się o pisemną homologację:/. Zamieniłbym ją na oryginalną skórzaną w bardzo dobrym stanie ;)
Nick: Małysz, Data: 31.08.2010 16:00
Witam serdecznie. w końcu jakieś GT i to ładne Tak miałem speedline 15', ale zmieniłem z powrotem na lżejsze, mniejsze. Skąd masz dane, że nasze silniki mają 92KM? Wszędzie w danych widnieje 89.
Pozdrawiam.
Idź do strony:
123

Profil: Malysz2

Profil: PiotrDiesel

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Ou jea!

Re: Nowi witajÄ… siÄ™ w tym temacie

Witajcie. Mam na imiê Marek i mieszkam nieopodal Wroc³awia. Na co dzieñ pracuje jako lekarz internista w centrum medycznym we Wroc³awiu. Od zawsze interesowa³em siê motoryzacj±. Z powodu tego ¿e pochodzê ze wsi, z mechanik± mia³em do czynienia o

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Raptem 7 miesiêcy wytrzyma³em bez 205, kolejna ju¿ ?w drodze?. Do zobaczenia w nowym w±tku

Re: 205 Lodo³amacz

£ezka w oku siê krêci... ale Rafa³ tak jak mówisz niech dzielnie s³u¿y nowemu w³a¶cicielowi (jest na forum?) i niech pisze nowe historie, którymi mam nadziejê bêdzie siê z nami dzieli³.

Re: Krakowski zdezelowany diesel, czyli Dezel. Baba w XSD

[quote="a2legro":124vcrwh]Gdyby¶c ie mieli go do¶æ to dajcie znaæ. Kolega szuka ³adnego i ciekawego klekota.[/quote:124vcrwh] Zbyt awaryjny ¿eby go komu¶ opychaæ. Poza tym z powodu milionów wsadzonych w niego - ma u mnie do¿ywocie Dzi¶ ode

  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Klubowicze
  • Forum
  • Konto MAX
  • Galeria
  • Video
  • Kluby
  • Download
  • Linki
  • Reklama
  • Kontakt
  • Powered by TuningPortal v2.0