• Galeria
    • Katalogi
    • Video
    • Download
    • U¿ytkownicy
    • Klubowicze
    • Top 8
    • Konto klubowe
    • Regulamin
    • Poradnik
    • Pielegnacja 205
    • Opis modeli
    • Kody lakieru
    • GTI
    • Linki
    • Historia
    • Kluby
    • Reklama

Dzisiaj jest Poniedzia³ek, 03 Listopada 2025, 11:41:48

Imieniny: Huberta, Mi³y, Sylwii

Podstawowe informacje o Martinoo

Komentarze: 11

Ostatni:
hryno1, 29.07.2012

SkÄ…d: Gdynia
Status konta: Nieopłacone
GG:
Rejestracja: 25.02.2009 23:27
Ostatnio online: 12.03.2014 14:20
Posiadane auto:

Marka: Peugeot
Model: 205 Color line
Kolor: Czerwony
Rok produkcji: 1991
Pojemność: 1905 cm³
Moc: 64 KM
Moment: 118 NM
Wprowadzone modyfikacje

Nadwozie: Nowy lakier rouge vallenluga zderzak przedni od 205 GTI, halogeny CIBIE, tylny zderzak od 205 GTI, maska Automatic z laminatu, lotka nad tylnÄ… szybÄ…
Silnik: XUD9TE pochodzący z Citroena ZX rzędowy 4-cylindrowy, 92 KM pompa wtryskowa Bosch, zwiększona dawka paliwa i wieksze wtryskiwacze
Układ wydech.: Nowy przelotowy układ wydechowy o średnic 57 mm zakonczony tłumikiem z 306 2.0 HDI
Zawieszenie: Belka po regeneracji, amory z tyłu wymienione, zmienione sprężyny na MTS TECHNIC obniżające z 205 1.9 GTI .
Opis zewnêtrzny: lakier nówka (odcień czerwieni GTI),blenda DIMMA design
Wnętrze: zegary ory od TD (podłączone wszystkie wskaźniki!!) , kpl. boczków,tunel środkowy,czerwone pasy od Rolland Garros, trójramienna skórzana kierownica od 405,
Audio: radio Peiying, w dzrwiach głośniki sredniotonowe 80 W, gwizdki w tunelu środkowym, oraz no namy w tylnich słupkach. Tuba Manta w bagazniku. Sterowanie radiem z kierownicy
Plany: SWAP na 2.1 TD
Inne: alarm + centralny, el. szyby, hak.Założone hamulce od 1.9 GTI Zacytuje Jeremi'ego Clarkson'a: "Gdzieś głęboko we wnętrznościach oddziału projektującego zawieszenia Peugeota jest zaszyty ktoś, kto rozumie czego potrzebuje-entuzjastycznie nastawiony do motoryzacji kierowca: ostrej jak brzytwa, zarzucającej i nieposkromionej nadsterowności, którą czuje przez fotel i majtki, połączonej z pełną kontrolą nad przyczepnościa... ... Gdy wjeżdzasz Peugeotem w zakręt i czujesz, jak wchodzi do akcji pasywne skrętne tylne zawieszenie, wybaczasz mu wszystko"
Felgi: 15 cali
Opony przód: 195 mm / 50
Opony tył: 195 mm / 50
Oceny auta


Wnętrze: 5.00 5.00 / 10
Komora silnika: 5.00 5.00 / 10
Audio: 7.00 7.00 / 10
Styl: 10.00 10.00 / 10
Kreatywność: 10.00 10.00 / 10
Ogólnie: 7.4 7.4 / 10
Pozosta³e fotografie


Nick: hryno1, Data: 29.07.2012 19:43

Nick: Ma³ysz, Data: 20.03.2011 13:26

Nick: Para, Data: 28.03.2010 20:32
Niezle wyglada z tymi poszerzeniami od GTI Taka mala rzecz a tak zmienia auto. Felgi tez niezle z tym wypolerowanym rantem
Nick: florek2b, Data: 04.09.2009 19:54

Nick: DJPreZesII, Data: 31.08.2009 14:06

Nick: Martinoo, Data: 27.08.2009 22:34

Nick: P1u70, Data: 27.08.2009 22:30

Nick: Max, Data: 26.08.2009 14:11

Nick: Martinoo, Data: 23.07.2009 22:40

Nick: Para, Data: 21.07.2009 09:44
To zdjecie z instrukcji ?
Id¼ do strony:
12

Profil: szczechur

Profil: PiotrDiesel

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Ou jea!

Re: Nowi witajÄ… siÄ™ w tym temacie

Witajcie. Mam na imiê Marek i mieszkam nieopodal Wroc³awia. Na co dzieñ pracuje jako lekarz internista w centrum medycznym we Wroc³awiu. Od zawsze interesowa³em siê motoryzacj±. Z powodu tego ¿e pochodzê ze wsi, z mechanik± mia³em do czynienia o

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Raptem 7 miesiêcy wytrzyma³em bez 205, kolejna ju¿ ?w drodze?. Do zobaczenia w nowym w±tku

Re: 205 Lodo³amacz

£ezka w oku siê krêci... ale Rafa³ tak jak mówisz niech dzielnie s³u¿y nowemu w³a¶cicielowi (jest na forum?) i niech pisze nowe historie, którymi mam nadziejê bêdzie siê z nami dzieli³.

Re: Krakowski zdezelowany diesel, czyli Dezel. Baba w XSD

[quote="a2legro":124vcrwh]Gdyby¶c ie mieli go do¶æ to dajcie znaæ. Kolega szuka ³adnego i ciekawego klekota.[/quote:124vcrwh] Zbyt awaryjny ¿eby go komu¶ opychaæ. Poza tym z powodu milionów wsadzonych w niego - ma u mnie do¿ywocie Dzi¶ ode

  • Strona g³ówna
  • U¿ytkownicy
  • Klubowicze
  • Forum
  • Konto MAX
  • Galeria
  • Video
  • Kluby
  • Download
  • Linki
  • Reklama
  • Kontakt
  • Powered by TuningPortal v2.0