• Galeria
    • Katalogi
    • Video
    • Download
    • Użytkownicy
    • Klubowicze
    • Top 8
    • Konto klubowe
    • Regulamin
    • Poradnik
    • Pielegnacja 205
    • Opis modeli
    • Kody lakieru
    • GTI
    • Linki
    • Historia
    • Kluby
    • Reklama

Dzisiaj jest Poniedziałek, 03 Listopada 2025, 17:44:05

Imieniny: Huberta, Miły, Sylwii

Podstawowe informacje o marcinpug

Komentarze: 15

Ostatni:
P1u70, 12.04.2010

Skąd: Ząbkowice SL./Złoty Stok
Status konta: Nieopłacone
GG:
Rejestracja: 11.11.2007 16:10
Ostatnio online: 04.06.2015 12:18
Posiadane auto:

Marka: Peugeot
Model: 205 GTI
Kolor: Bia³y
Rok produkcji: 1991
Pojemność: 1891 cm³
Moc: 167 KM
Moment: 212 NM
Wprowadzone modyfikacje

Nadwozie: usunięte wszelkie wygłuszenia , obspawane z pełną klatką Ireco . Belka/taran za przednim zderzakiem - pomysł K-Sport
Silnik: 8V Zrobiona głowica , lekkie koło zamachowe , sportowa tarcza Valeo bez tłumika drgań ,przegroda w misce olejowej silnik składany w K-Sport i strojony w V-Techu komputer stand-alone VEMS . Moc 151KM moment obrotowy 180NM . Krótka skrzynia biegów , szpera. Wałek 272 stopnie
Układ wydech.: seryjny bo homologacja nie dopuszcza rurowego
Zawieszenie: Gwint z regulacją kata pochylenia koła i twardości D2Racing teflonowe tuleje przedniego zawieszenia brak stabilizatora , tylna belka na aluminiowych tulejach
Opis zewnêtrzny: lalunia z nakładkami Rallye
Wnętrze: gołe fotel kierowcy Sabelt , kirownica +naba Sabelt pasy OMP klatka IRECO
Audio: cisza
Plany: 1.9 8v + gaźniki Weber 45DCO Moc 175km 200Nm no i A-grupowy wydech
Inne: przewody paliwowe i hamulcowe poprowadzone w środku płyta pod silnikiem Sparco tarcze hamulcowe Brembo +klocki Ferodo Premier tył tarcze brembo + klocki Ferodo DS300 Rozpórki górna regulowana Sabelt dolna Sparco.
Felgi: 15 cali
Opony przód: 195 mm / 55
Opony tył: 195 mm / 55
Oceny auta


Wnętrze: 6.00 6.00 / 10
Komora silnika: 9.00 9.00 / 10
Audio: 1.00 1.00 / 10
Styl: 7.00 7.00 / 10
Kreatywność: 9.00 9.00 / 10
Ogólnie: 6.4 6.4 / 10
Pozosta³e fotografie


Nick: P1u70, Data: 12.04.2010 19:24

Nick: peugeot205lodz, Data: 14.03.2010 19:50

Nick: Para, Data: 09.12.2009 13:04
Swietna maszyna do swietnej zabawy ! Pozdrawiam
Nick: P1u70, Data: 24.11.2009 10:32

Nick: Para, Data: 08.10.2008 11:44
Swietna robota, zawieszenie z gornej polki.
Nick: Un sacre numero, Data: 18.05.2008 18:27
Np tutaj www.tas.uk.com
Nick: kubas, Data: 18.05.2008 14:31
gdzie i za ile mozna dostac takie wachacze ? I co to za poduszka pod silnik i gdzie taka mozna nabyc ?
Nick: Anonim, Data: 12.05.2008 09:45

Nick: bunio, Data: 04.05.2008 01:19

Nick: Anonim, Data: 21.02.2008 10:47
Super maszynka sie szykuje!! Mysle ze niedlugo Marcin zamiesci takie zdjecia z prac nad silnikiem ;)
Id¼ do strony:
12

Profil: Bartazz

Profil: PiotrDiesel

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Ou jea!

Re: Nowi witajÄ… siÄ™ w tym temacie

Witajcie. Mam na imiê Marek i mieszkam nieopodal Wroc³awia. Na co dzieñ pracuje jako lekarz internista w centrum medycznym we Wroc³awiu. Od zawsze interesowa³em siê motoryzacj±. Z powodu tego ¿e pochodzê ze wsi, z mechanik± mia³em do czynienia o

Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. £ód¼

Raptem 7 miesiêcy wytrzyma³em bez 205, kolejna ju¿ ?w drodze?. Do zobaczenia w nowym w±tku

Re: 205 Lodo³amacz

£ezka w oku siê krêci... ale Rafa³ tak jak mówisz niech dzielnie s³u¿y nowemu w³a¶cicielowi (jest na forum?) i niech pisze nowe historie, którymi mam nadziejê bêdzie siê z nami dzieli³.

Re: Krakowski zdezelowany diesel, czyli Dezel. Baba w XSD

[quote="a2legro":124vcrwh]Gdyby¶c ie mieli go do¶æ to dajcie znaæ. Kolega szuka ³adnego i ciekawego klekota.[/quote:124vcrwh] Zbyt awaryjny ¿eby go komu¶ opychaæ. Poza tym z powodu milionów wsadzonych w niego - ma u mnie do¿ywocie Dzi¶ ode

  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Klubowicze
  • Forum
  • Konto MAX
  • Galeria
  • Video
  • Kluby
  • Download
  • Linki
  • Reklama
  • Kontakt
  • Powered by TuningPortal v2.0