• Galeria
    • Katalogi
    • Video
    • Download
    • Użytkownicy
    • Klubowicze
    • Top 8
    • Konto klubowe
    • Regulamin
    • Poradnik
    • Pielegnacja 205
    • Opis modeli
    • Kody lakieru
    • GTI
    • Linki
    • Historia
    • Kluby
    • Reklama

Dzisiaj jest Sobota, 21 Kwietnia 2018, 5:56:28

Imieniny: Jarosława, Konrada, Selmy

Podstawowe informacje o haku

Komentarze: 52

Ostatni:
Altowiolistka, 02.11.2010

Skąd: Warszawa
Status konta: Nieopłacone
GG:
Rejestracja: 25.07.2008 23:37
Ostatnio online: 24.11.2013 20:31
Posiadane auto:

Marka: Peugeot
Model: 205
Kolor: Zielony
Rok produkcji: 1995
Pojemność: 1905 cm³
Moc: 120 KM
Moment: 150 NM
Wprowadzone modyfikacje

Nadwozie: Maska z garbem, poszerzenia z rallye, lotka na tylnej klapie z GTI, oryginalna owiewka szyberdachu, tylna blenda GTI, dokładka tylnego zderzaka z GTI, emblematy 1.9 na tylnych błotnikach, nowe chromowane listwy w zderzakach, halogeny Cibie, nowe kierunki
Silnik: 1.9 XUJAZ 88kw - po remoncie głowicy, wymianie pierścieni i panewek. Chłodnica oleju do tego dwa wiatraki na chłodnicy wody. Nowy rozrusznik valeo od peugeot partnera, nowy alternator, cewka, kopułka, palec, przewody WN, świece, moduł, rozrząd kompletny, wszystkie uszczelki silnika nowe. Nowa linka gazu, sprzęgła, nowe przewody paliwowe. Zmieniony przewód gumowy od odmy. Silnik zalany olejem valvoline racing 10w60.
Układ wydech.: Seria z GTI, wycięty katalizator, nowy tłumik końcowy Bosal (na niektórych zdjęciach jeszcze stara końcówka). Sonda lambda przełożona z 1.1
Zawieszenie: Sanki z Gti, trójkątne wahacze, magiel ze wspomaganiem po regeneracji, nowy krzyżak kolumny kierowniczej, nowe drążki kierownicze, łączniki i gumy stabilizatora. Gwintowane zawieszenie Gas Shocks, aktualnie przod ustawiony jakies -55mm (na zdjęciach pojawiają się jeszcze poprzednie dwa zawieszenia: spax - 40mm, oraz, seryjna sprężyna z bilsteinem b6). Hamulce z 307 2.0 hdi (tarcza 283mm), pompa hamulcowa z 406 2.0 (tłoczek 23,8mm), przewody hamulcowe w oplocie stalowym dedykowane do Volvo 850. Odnowione felgi 16" z 206CC , z nowymi oponami Toyo T1R. Wzmocnione półosie na przegubach od peugeota 406 2.0 Turbo, nowe łożyska SKF w piastach, skrzynia zalana olejem Total 75W80.
Opis zewnętrzny: Brak danych
Wnętrze: Dymione na brązowo szyby otwierane elektrycznie , tylne szybki uchylne, duży szyberdach, czarna podsufitka, czerwona wykładzina, czarne welurowe dywaniki, zegary i daszek z GTI, skórzana kierownica, gałka zmiany biegów z GTI, fotele pół-skóra, boczki przód - tył z GTI, centralny zamek z oryginalnym pilotem na podczerwień, trzecie światło stopu, zegarek elektroniczny, podświetlany schowek, panel na 5 przycisków. Auto wytłumione matami bitumicznymi. Nowe amortyzatory tylnej klapy. Ostatnio doszły jeszcze czerwone pasy z rallye.
Audio: Klasyka tzn. kasetowe, podświetlane na bursztynowo radio Sony XR-C6210R, sterowane pilotem umieszczonym przy kierownicy, do tego zmieniarka na 10CD Sony CDX 605. Dodatkowo 2 głośniki Pionner'a w tylnej półce.
Plany: Wałek z XU9JA 128hp, belka na tarczach.
Inne: Quickshift (zmodyfikowana "L"ka, wydłużona dolna część lewarka zmiany biegów). Naspawane wzmocnienia na kielichy. Auto kupione jako dawca nadwozia do budowy GTI. Przebieg przy zakupie 148 tys... Prace w toku
Felgi: 16 cali
Opony przód: 195 mm / 40
Opony tył: 195 mm / 40
Oceny auta


Wnętrze: 8.00 8.00 / 10
Komora silnika: 9.00 9.00 / 10
Audio: 3.00 3.00 / 10
Styl: 8.00 8.00 / 10
Kreatywność: 9.00 9.00 / 10
Ogólnie: 7.4 7.4 / 10
Pozostałe fotografie


Nick: Altowiolistka, Data: 02.11.2010 11:02

Nick: MaciekD, Data: 16.10.2010 13:04

Nick: Para, Data: 03.10.2010 21:03
Gratuluje zakupu zawieszenia GAZ to swietny wybor.
Nick: UgiBugi, Data: 08.08.2010 14:37

Nick: HideoOSW, Data: 02.06.2010 00:37
ZAJEBISTY
Nick: szymon, Data: 24.02.2010 21:55

Nick: ja2nek, Data: 06.09.2009 01:01

Nick: Martinoo, Data: 04.09.2009 19:44

Nick: Lord Devil, Data: 03.06.2009 08:28
Bardzo ladne autko, swietne zdjecia, milo sie oglada.
Nick: haku, Data: 02.05.2009 16:46

Idź do strony:
123456

Profil: gienek_gienek

Profil: PiotrDiesel

Re: Roland Garros z inicjałami UM

Mariusz dziękuję za poradę. Tak na razie czynię. Rozbieram auto na drobne a wtedy się zobaczy co dalej. Widzisz jak to się dziwnie układa. Podczas spotkania wspominałem, że do kolekcji szukam wyłącznie RG w wersji 5-drzwiowej, a tu masz Ci. E tam waż

Re: Xsara VTS

Pamiętajcie tylko że połowa tych nowych norm to tylko Eko pierdy więc nie zawsze to jest najlepsze dla naszych silników

Re: ...:::: 205 - Ogłoszenia z netu :::... 2018

Ta przednia dokładka ze zdjęcia jest fajna

Re: ...:::: 205 - Ogłoszenia z netu :::... 2018

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 0-223-1866 - o w mordeczkę! Oryginalne nowe Taifuny, z tym że bez wkładów reflektorów i kierunków. Ale tak, czy inaczej dobry rarytas.

Re: Roland Garros z inicjałami UM

Fajnie że trafił do Ciebie Wiesz jak postępować z Garrosami Blacharsko nie wygląda to dobrze, ale pewnie decyzję podejmiesz po całkowitej inspekcji. Jeśli mogę coś doradzić, to nie wchodź w zbędne koszty na tym etapie. Wyczyść co się da w tra

  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Klubowicze
  • Forum
  • Konto MAX
  • Galeria
  • Video
  • Kluby
  • Download
  • Linki
  • Reklama
  • Kontakt
  • Powered by TuningPortal v2.0